zondag 22 februari 2009




Ik straal, ik schitter,

ik val, ik ga neer,
maar nooit valt mij te verwijten

dat ik het leven ooit negeer.


Gebroken kan ik leven

te voelen wat jij niet wil

gelukkig kan ik erkennen

nooit eeuwig sta ik stil.

Jij durft niet

ik dorst pijn te zijn,

op dat ik in volle overtuiging kan zeggen
mijn leven is geen schijn.


De achtbaan staat nooit stil
de laatste rit komt ooit

de prijs is hoog die ik betaal

maar spijt dat heb ik nooit.

1 opmerking:

  1. pijn is niet te behappen
    je gemoed niet te betrappen
    liefde maakt de wereld rond
    weet dat je dat tegenkomt

    BeantwoordenVerwijderen