woensdag 11 november 2009

Alles weg

Heb jij ooit van mij gehouden
met heel je hart
onvoorwaardelijk
je hart compleet aan mij gegeven?
Ik heb het nooit gevoeld
jij hebt mij nooit liefde laten voelen
jouw liefde

Zoveel troep
een grote puinhoop
jij liet mij shit voelen
jij liet mij mijzelf shit voelen
jij voelde je shit en ik voelde jou

Jij hebt mijn hart zo keihard gebroken
mijn hart verpest
zwart gemaakt
donker en duister
vol zorgen
gevuld met pijn
vol verdriet

Ik hoop ooit weer te voelen
ooit weer liefde te voelen
maar zo lang nog niet
dat gaat nog zolang duren
het zit niet meer in me
het komt ook niet meer

Hoop had ik zoveel
ik wist dat het allemaal wel zou komen
nu niet meer
hoop is weg
ook mijn hoop is nu weg
mijn naam is nadine, hoop
nadine is op
nadine is weg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten