woensdag 24 maart 2010

De nachten worden korter
dat is fijn
de eerste nacht duurt altijd het langst
dan naarmate de maan voller wordt
wordt mijn hoofd leger
want minder denken
geeft meer ruimte

Een continue achtbaan
als een dalende grafiek
met punten
dat is mijn leven
en nu word ik gek

Het is officieel
ik ben gek!
psychisch niet in orde
doorgedraaid
ze noemen het ook wel psychotisch
of aanstellerij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten