dinsdag 26 juli 2011

Als het zo was...

Mijn keuze is niet te voelen
te veel te voelen doet pijn
genoeg pijn om niet te willen leven
te veel leven voelt te veel.

Ik gooi mijn hart dicht
vol liefde voor jou
wordt liefde voor mezelf
opdat ik hem liefde kan geven
om samen in liefde te leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten