maandag 15 november 2010

-cont.

Waarom vechten voor iets dat niet meer is
leven voor wat geweest is
doen wat geen zin meer heeft
zoeken naar een weg naar jou

Vluchten heeft geen zin meer
kilometers ver zit je nog onder mijn huid
levens tussen ons duwen ons niet verder van elkaar
ik adem nog steeds voor jou

Als jij gaat dan ga ik mee
wat jij doet doe ik ook
maar samen doen wij niets meer
onbekenden in een bekende stad

ik heb gegeven wat mij jaren lang in leven hield
genoten van onherhaalbare momenten
dromen die niet meer geleefd worden

kus, zoen en tot ziens
anders maar eenzelfde jij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten