dinsdag 7 juni 2011

Morgen

Morgen, morgen wordt het beter
daar is alles ok
morgen ben ik ok
een roes
een moment
wakker...

Mooie tijden
bizarre tijden
bittere nasmaak
was het ok?
nu is het ok.

Thuis in een onbekende stad
een moment van herkenning maakt vrij
maakt mij verlangen naar jij
naar ons
naar wat was
naar meer
meer dan dit
minder naar wat was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten